Funkcjonalność

Dynamiczna treść

Wysyłane w ramach danej kampanii wiadomości e-mail będą automatycznie dostosowywać swój wygląd do preferencji odbiorców. W zależności od wartości cech opisujących konkretnych subskrybentów lub ich zarejestrowanych zachowań zarówno w sklepie jak i w ramach wiadomości e-mail, mogą oni w tym samym mailu otrzymać różne treści, grafiki i linki. Dzięki temu każda wiadomość będzie idealnie dopasowana do oczekiwań swojego adresata oraz dopasowywać się do jego zainteresowań.


E-maile warunkowe

MailPigeon automatycznie wyśle wiadomość nawet do pojedynczego odbiorcy, jeśli spełniony zostanie zdefiniowany uprzednio warunek. Może nim być np. wystąpienie określonej daty, godziny lub odnotowanie pożądanego zachowania. Funkcjonalność pozwala m.in. na wysyłanie maili urodzinowych czy przypomnień. Mogą one być uzależnione od czasu oraz zarejestrowania określonej aktywności użytkownika (np. otwarcia, kliknięcia, zapisania do bazy, dokonania ostatniego zakupu czy logowania). Funkcjonalność ta nabiera ogromnego znaczenia podczas integracji z wyszukiwarką marketingową, dzięki czemu możemy definiować unikalne warunki występowania danego zdarzenia np. urodzeni dnia 13.06.1990, mieszkający w województwie śląskim, kupujący po 01.10.2010, za kwotę od 200 zł.


Testy A/B

Analiza i porównanie skuteczności różnych form wiadomości e-mail na wyselekcjonowanej grupie odbiorców. Dzięki integracji z systemem wyszukiwarki marketingowej analiza danych jest szybsza i rzetelna, jako, że opiera się na faktycznych klientach i realizowanych przez nich zakupach. Integracja z wyszukiwarką zapewnia także automatyczny wybór wersji formy reklamowej po realizacji określonego progu wysyłki.


Spam-test

Szczegółowa analiza kreacji wiadomości e‑mail pomaga określić prawdopodobieństwo zatrzymania jej przez filtry antyspamowe. Licznik punktów wskazuje bezpieczny poziom, którego należy się trzymać, a każdy niepożądany element jest dokładnie opisywany, dzięki czemu możliwe jest jego poprawienie, tak, aby wiadomość bez przeszkód dotarła do wszystkich odbiorców.


Zaawansowana personalizacja

MailPigeon dzięki integracji ze sklepem internetowym oraz wbudowanym module wyszukiwarki marketingowej umożliwia personalizację, jakiej jeszcze nie było. W ramach wiadomości możemy dodać w temacie i treści wiadomości dowolne cechy opisujące poszczególnych subskrybentów. Mogą to być imiona, nazwiska, nazwy miast, informacje o ilości zgromadzonych punktów, indywidualne kody rabatowe lub hasła. Ponadto, możemy zaskakiwać użytkowników poprzez wysyłkę wiadomości z życzeniami urodzinowymi, imieninowymi, świątecznymi. Zaawansowana personalizacja dotyczy także linków zawartych w treści wiadomości, dzięki czemu każdy odbiorca może zostać przekierowany do dedykowanej mu strony www (np. ankiety).


Zaawansowane raportowanie

Rozbudowany moduł pozwala na analizę wyników poszczególnych kampanii i działań e-mail marketingu oraz porównanie ich ze sobą. Wskaźniki sprzedaży, kliknięć i zwrotów pokazują poziom zainteresowania produktami klientów oraz sygnalizują ich kolejną aktywność. Raporty behawioralne pozwalają na kreowanie polityki sprzedaży oraz sugerują dalsze rozwiązania sprzedażowe.


Targetowanie behawioralne

Informacje o konkretnych zachowaniach odbiorców (np. kliknięciach w określone linki) mogą pomóc w jeszcze lepszym dopasowaniu zawartości kolejnych newsletterów do ich preferencji. Dzięki temu osobie, która po raz trzeci czyta o tym samym wybranym produkcie można w kolejnym mailingu przesłać więcej informacji na jego temat lub zaproponować zakup.


Integracja z social media

Odbiorcy wysyłanych przez MailPigeon newsletterów mogą w prosty sposób publikować je w serwisach społecznościowych zwiększając tym samym ich zasięg. Funkcjonalność pozwala na promowanie wysyłanych wiadomości na Twitterze, Facebooku, Blipie, Flakerze, Śledziku i Wykopie, a system raportujący pokazuje, które z nich są najbardziej skuteczne.


Wyszukiwarka marketingowa

Najnowszy mechanizm umożliwiający segmentację użytkowników znajdujących się w bazie danych sklepu oraz kierowanie do nich dedykowanych ofert reklamowych. Wybór użytkowników następuje w ramach systemu MailPigeon, który zintegrowany ze sklepem pobiera informację o klientach oraz złożonych przez nich zamówieniach. Klienci, segmentowani po zdefiniowanych przez administratora parametrach, otrzymują dedykowane pod nich oferty reklamowe.